Pokud Váš výrobek nepracuje správně a chcete uplatnit nárok opravu v rámci reklamace, nejdříve nás prosím kontaktujte a popište problém. Nemusí se totiž vždy jednat o chybu výrobku, ale třeba jen o nepochopení některé funkce či nesprávnou instalaci a podobný problém, který můžete vyřešit sami. V případě potřeby pozáručního servisu očekáváme, že produkt a jeho funkčnost již znáte a tudíž nás předem kontaktovat nemusíte.

Pro provedení záruční či pozáruční opravy je třeba zboží zaslat na opravu do servisu. Připravte prosím vadný kus (např. bidet, dálkové ovládání apod.). Nechceme Vás zbytečně otravovat, takže doplňky typu základní deska, hadice, rozdvojka tvaru T či dálkové ovládání nám posílat nemusíte, nejsou-li právě ony předmětem reklamace. Pokud je předmětem opravy bidet, omyjte ho před odesláním. Je-li předmětem opravy bidet s nádržkou, v souladu s uživatelskou příručkou tuto nádržku nejdříve vypusťte, ať zbytečně neposíláte poštou litr vody. 

Zboží zabalte (nejlépe do původní krabice) a spolu s krátkým popisem problému a v případě reklamace i se záručním listem zašlete na adresu autorizovaného servisu:

WC KOMFORT s.r.o.
Servisní středisko

J. Jovkova 3263/25
14300 Praha 4

Nezapomeňte na sebe uvést kontaktní údaje, ideálně včetně telefonu či e-mailu, protože někdy je třeba v průběhu opravy Váš požadavek či problém upřesnit.

Další instrukce servisu: Zásilku doporučujeme pojistit na nákupní cenu zboží a poslat doporučeně jako cenný balík či balík do ruky. Zásilky přijímáme výhradně přes Českou poštu. Osobní návštěvy nejsou z provozních důvodů možné.

Doklad o poštovném si prosím uchovejte - u záručních reklamací tyto náklady spotřebitelům proplácíme! Zdvořile si dovolujeme upozornit, že jiné způsoby přepravy (např. expresní balík, kurýr apod.) nemohou být proplaceny.

Opravy se snažíme vyřizovat co nejrychleji, většinou má zákazník opravené zboží do 14 dnů.